Rabu, 11 Januari 2012

Rindu oh Rindu =)

Seminggu sebelum menjelang cuti raya cina.
Klendar Admin ni dah penuh dengan pangkah dah ni dok kira nak cuti ja ni...haha(sengeh sokrang) =)
Bangung tido ingat cuti, makan ingat cuti, g keja...uiih..lagi la ingat cuti. Hari-hari dok sengeh lebih kot-kot bos nak bagi Admin cuti awey...hehe.

Besa la dekat nak cuti ni..nak wat keja pun tak da mood dah, tapi nak wat lagu mana dah nak cari makan kna jugak la Admin bangung pagi-pagi g keja. Dah la g keja pung awey-awey pagi..tu dia..sejuk gilo...mata pung takdan nak bukak habeh lagi dah kna stat moto.
Sambey dok bawak moto comey tu skali-skala ingat balik masa kecik-kecik dulu.. =) .. Bangun g skolah mak hat kejut tu...ko 6 pagi ja "tang" "tang" mak kejut suroh g skolah. Mandi pung mak mandi kan, pakei baju g skolah..(skolah rendah la.haha.. skolah menengah mapoh kna pnapo.haha).. Kat skolah dok meng ja,beg ja penuh tapi buku kosong jugak dari awey tahung sampei tahung depan dok kosong jugak..haha. Bajet nak jimat duit abah la konon..haha.

Beeh oo dulu kecik-kecik. Huma tok sah mohong la...huma pung mesti rindu time waktu tang skola dulu kan.. Kalu la Admin ada mesing masa..hehe..macam cita doremong tu la..hehe.
Rindu oh rindu.. =)

p/s: Trima Kasih la sebab dtg blog ni. Ajak la kawan len leh sembang2 kat chot-chat bawah tu. =)
~Admin S~

ARTH

Meskipun artikel yang diterbitkan disini adalah dibawah pengurusan Batu Kurau, anda dinasihati menapis setiap sumber untuk mencari kebenaran. Pihak Batu Kurau Kampungku Blogspot tidak bertanggungjawab diatas sebarang salahlaku dan komen anda di blog ini. Terima Kasih

0 comments:

Catat Ulasan

 

Copyright @ 2013 Batu Kurau Kampungku.