Rabu, 28 Ogos 2013

Amerika Terlibat Dalam Serangan Kimia Di Syria


London, 30 Jan (ANI): Pentadbiran Obama memberi "green light" untuk pelan serangan senjata kimia di Syria yang boleh dipersalahkan atas rejim Presiden Bashar al Assad, dan seterusnya merangsang tindakan ketenteraan antarabangsa di negara itu musnah.

Dokumen bocor ,satu laporan baru yang mengandungi pertukaran e-mel antara dua pegawai kanan yang berpangkalan di Britain kontraktor  Pertahanan Britam, menunjukkan skim ini diluluskan oleh Washington
sebagai satu skim 'Qatar akan membiayai pasukan pemberontak di Syria menggunakan senjata kimia,' laporan Daily Mail.

Barack Obama menyatakan dengan jelas kepada Presiden Syria Bashar al-Assad bulan lalu bahawa Amerika Syarikat tidak akan bertolak ansur dengan Syria menggunakan senjata kimia terhadap rakyatnya sendiri.

Menurut Infowars.com itu, 25 Disember e-mel dihantar dari Pengarah Pembangunan Perniagaan Britam David Goulding kepada syarikat pengasas Philip Doughty.


E-mel yang telah dikeluarkan oleh hacker Malaysia yang juga memperolehi resume  dan salinan pasport eksekutif kanan melalui pelayan syarikat yang tidak dilindungi, menurut Cyber War ​​News.
Jabatan Negara AS telah enggan mengulas mengenai perkara itu. (ANI)




Sumber : Yahoo India




NBFX

Meskipun artikel yang diterbitkan disini adalah dibawah pengurusan Batu Kurau, anda dinasihati menapis setiap sumber untuk mencari kebenaran. Pihak Batu Kurau Kampungku Blogspot tidak bertanggungjawab diatas sebarang salahlaku dan komen anda di blog ini. Terima Kasih

0 comments:

Catat Ulasan

 

Copyright @ 2013 Batu Kurau Kampungku.