Rabu, 25 April 2012

Time for Tutti Frutti

Sehari dua ni panas sgt kan ....rasa nak minum air je..bila minum dahaga lagi..aihhhh

So i dengan member i pun apa lagi kuar la pi jalan2 kan shopping mall...maklum la kat umah xde aircond hahaha...

Dah abes pusing sekali ternampak la Tutti Fruitti, apa agi serbu je la kan...hahaha



Yummy & sejuk sgt heee




RM5.30 per 100 grams ok..heee


p/s peringatan untuk diri sendiri, jgn bawa kanak-kanak riang nanti dieorg duk mencedok je coklat / kekacang..sekali timbang mak aih...jenuh nk membayar dah tu dieorg konfem xabes mkn..heeee

ARTH

Meskipun artikel yang diterbitkan disini adalah dibawah pengurusan Batu Kurau, anda dinasihati menapis setiap sumber untuk mencari kebenaran. Pihak Batu Kurau Kampungku Blogspot tidak bertanggungjawab diatas sebarang salahlaku dan komen anda di blog ini. Terima Kasih

0 comments:

Catat Ulasan

 

Copyright @ 2013 Batu Kurau Kampungku.