Jumaat, 13 Januari 2012

SARA 1Malaysia

SARA 1Malaysia telah dilancarkan Perdana Menteri kita k & akan dibuka permohanannya mulai 30 January ek..
Ape tu SARA 1Malaysia?
SARA 1Malaysia ialah Skim Amanah Rakyat 1Malaysia yang telah dilancar untuk membantu golongan berpendapatan rendah k.
Skim ni khusus untuk mereka yang berpendapatan RM 3,000 kebawah untuk seisi rumah. So sape 2 gaji mahal2 tak layak la ek.
Had pelaburan skim ini Cuma RM 5000, sape y berminat boleh membeli nye melalui simpanan or pinjaman pelaburan melalui institute kewangan yang terpilih k.
Daripada pembacaan i, pelaburan ini menjamin akan memberi  pendapatan / keuntungan RM134 sebulan kepada mereka yang membeli skim ini, manakala yang membuat pinjaman hanya perlu membayar RM84 setiap bulan dan u all akan dpt untung RM50 sebulan.
Sesiapa yang berminat nak menjadi pelabur SARA 1Malaysia ni boleh membuat pnjaman RM5000 macam yang i bagtau tadi dengan tempoh bayaran balik selama 5 tahun k...so u all calculate sendiri k kalu nk lebeh details.
Untuk makluman skim ini akan dikendalikan oleh PNB dengan kerjasama institut kewangan terpilih seperti Maybank, CIMB Bank, RHB Bank and BSN.
So sape2 yang berminat just serbu jela kaunter kt mana2 institut kewangan yang dilantik or PNB sendiri untuk maklumat lanjut berkenaan skim ni. Tanya saje pada y pakar k..huhuhuh

p/s: simpan sket2 lama2 jadi bukit MySpace


~Admin D~

NBFX

Meskipun artikel yang diterbitkan disini adalah dibawah pengurusan Batu Kurau, anda dinasihati menapis setiap sumber untuk mencari kebenaran. Pihak Batu Kurau Kampungku Blogspot tidak bertanggungjawab diatas sebarang salahlaku dan komen anda di blog ini. Terima Kasih

0 comments:

Catat Ulasan

 

Copyright @ 2013 Batu Kurau Kampungku.