Sabtu, 28 Januari 2012

Cendol + ABC





      Amboi...lapo plak perut hamba ni ha.. Tengahari tadi dok rasa tringin plak nak pekena cendol kat pondok quen tu.. Tengah-tengah panas baru layan deh.. Kalu pekena A.B.C dengan laksa pung sedat ni..kebuluq la ni semua nak makan..adoi..
Kena Ni Tengahari memang syok r
                                             
Tapi terbantut plak sebat ujan tadi.huhu.. Takkan nak pekena time ujan kot, beku lidah sat g ha.. dah macam hat cita omputih tu.. Yang uma tu dok kat mana? Kat kampung lagi ka? Almaklumlah ada lagi anak-anak perantauan yang ambik cuti seminggu kan. So yang nak balik sat g atau yang nak balik esok tu, pandulah berhati-hai.. tak kiralah yang naik moto ka, kreta ka, bas ka. Bior kita lambat sikit, asalkan kita selamat, kalu naik laju-laju pung, kalu masuk spital lambat jugak mung smpai...siap boleh sakit lagi ada la..





Ok..ingat pesan hamba, Berhati-Hati di Jalan Raya !





ARTH

Meskipun artikel yang diterbitkan disini adalah dibawah pengurusan Batu Kurau, anda dinasihati menapis setiap sumber untuk mencari kebenaran. Pihak Batu Kurau Kampungku Blogspot tidak bertanggungjawab diatas sebarang salahlaku dan komen anda di blog ini. Terima Kasih

0 comments:

Catat Ulasan

 

Copyright @ 2013 Batu Kurau Kampungku.