Isnin, 16 Januari 2012

Perak Vs N.Sembilan

Mungkin yang selalu update jadual pelawanan mesti dah tahu yang esok skuad Seladang akan bertemu dengan skuad Rusa malam esok. Perlawanan yang akan berlangsung di Stadium Ipoh akan memulakan sepak mula pada pukul 8.45malam itu dijangkakan akan menjadi tumpuan penyokong bagi kedua-dua pasukan.

Pasukan kita yang kalah 1-0 kepada Selangor pada pelawanan lepas perlu berusaha bersungguh-sungguh dalam menentang skuad Rusa yang menang 2-0 dengan Johor pada pelwanan lepas. Tetapi kemenangan skuad Jang dengan pasukan Johor sebelum ini tidak akan sekali-kali menjadi gentaran bagi skuad Selandang kita yang pastinya akan menentang habis-habisan untuk mencapai kemenangan.


Apa-apa pun, teruskan menyokong pasukan Seladang kite.
Jangan lupa saksikan pelawanan itu esok!Keputusan Perlawanan !!!                Perak   2-1   N.Sembilan  !!!





p/s: teman dak tahu ler kat tb ade ke x, kalu xde nanti teman cube cari siaran internet je kalu ade and teman letak dekat sini ye.. =)

NBFX

Meskipun artikel yang diterbitkan disini adalah dibawah pengurusan Batu Kurau, anda dinasihati menapis setiap sumber untuk mencari kebenaran. Pihak Batu Kurau Kampungku Blogspot tidak bertanggungjawab diatas sebarang salahlaku dan komen anda di blog ini. Terima Kasih

1 comments:

 

Copyright @ 2013 Batu Kurau Kampungku.