Selasa, 10 September 2013

Lelaki Singapore Obses Dengan Patung Barbie!


Sesuatu yang normal dan biasa melihat seorang gadis atau kanak-kanak tergila-gilakan patung Barbie yang sememangnya mempunyai pengumpulnya sendiri. Di Singapura, disebabkan kegilanya terhadap patung Barbie , seorang warganegara terbabit kini telah memiliki lebih dari 6000 koleksi patung mainan tersebut, tetapi yang peliknya beliau adalah seorang LELAKI. ha? 

Jian Yang, yang berusia 33 tahun katanya,
beliau telah mula memiliki patung Barbie ketika beliau berusia 13 tahun.
“Waktu kecil, saya belum paham tentang norma sosial (bahawa lelaki tak main boneka Barbie). Saya adalah seorang peminat yang menonton tentang Barbie di TV, menyukainya, dan tidak diizinkan untuk memiliki patung itu,” katanya. “Saat saya  dewasa, mendapatkannya dengan titikpeluh sendiri, saat itulah saya mulai mendapatkan kebebasan untuk membeli apa pun yang saya inginkan.”





NBFX

Meskipun artikel yang diterbitkan disini adalah dibawah pengurusan Batu Kurau, anda dinasihati menapis setiap sumber untuk mencari kebenaran. Pihak Batu Kurau Kampungku Blogspot tidak bertanggungjawab diatas sebarang salahlaku dan komen anda di blog ini. Terima Kasih

0 comments:

Catat Ulasan

 

Copyright @ 2013 Batu Kurau Kampungku.