Rabu, 29 Februari 2012

Erykah Babu Down


Assalamualaikum. selamat pagi semua.
Anda semua kenal erykah Babu tak? Dia adalah artis luar negara yang akan membuat konsert kat malaysia pada 28 february ni kalu tak silap.


Apa yang menariknya tentang erykah ni?



           Ok.mungkin ramai lagi yang tak tahu, erykah babu ini adalah artis yang kurang ajar, dia telah menghina Islam. Dia menulis nama Allah pada badan nya ketika persembahan konsert nya. Itu satu yang amat-amat menghina agama Islam..dia menghina Allah.


        Walaupun mendapat cemuhan dari semua negara-negara Islam, tetapi artis latnatullah ini telah meneruskan konsert jelajar benua nya.
Kini dia akan berada di Malaysia seperna konsert nya di autralia. Ini membuatkan ramai pihak tidak puas hati.


Baru-baru ini (1-2 hari lepas) kumpulan-kumpulan hacker malaysia telah mengumpulkan segala maklumat mengenai erykah babu ini.
Akhirnya, hari ini , laman web erykah babu telah down dan tidak boleh beroperasi. Semoga konsert artis ini tidak dibuat di malaysia.


ALHAMDULILLAH, terima kasih kepada hacker-hacker malaysia. Bertempur untuk TanahAir & Agama!


Try Check---->  http://www.erykah-badu.com/



NBFX

Meskipun artikel yang diterbitkan disini adalah dibawah pengurusan Batu Kurau, anda dinasihati menapis setiap sumber untuk mencari kebenaran. Pihak Batu Kurau Kampungku Blogspot tidak bertanggungjawab diatas sebarang salahlaku dan komen anda di blog ini. Terima Kasih

0 comments:

Catat Ulasan

 

Copyright @ 2013 Batu Kurau Kampungku.