Sabtu, 14 Januari 2012

Hackers a.k.a Tentera Maya

Huma tahu dak hackers tu menda apa?
Hackers tu bukan makanan na..(lapar plak hamba bila sebuk makan-makan ni)
Ok,meh hamba cita, hackers tu yang orang-orang dok 'hack-hack' laman web tu la. Ingat tak dulu laman web kerajaan penah kena hack?

Haa..orang yang hack web tu la kita panggil hackers. Hackers ni baik ka jahat?
Hamba pung tak tahu sangat, tapi menurut Encik Google, hackers ni ada tiga jeneh..ada yang tak ok,ada yang sedang-sedang & ada yang baik..(normal la tu kei)

Tak yah dok panjang-panjang..kita straight to point.. Apa yang hamba nak cita adalah mengenai berita terbaru mengenai hackers yang baik ni..
Alhamdulillah semalam lagi dema dah mula operasi dema..operasi apa? Kan hamba dah cakap tadi hamba nak cita tentang hackers baik,so operasi baik la..
Operasi dema baru ni adalah untuk membebaskan Palestine, kalu nak tahu dema ni bukan saja di Malaysia tapi seluruh dunia akan menjayakan operasi ni.
YaAllah..tengoklah penjuang Allah tu ada kat mana-mana...dalam komputer pun ada.. Baguh la depa buat mace tu,dah lama dah sdara-sdara Islam kita kat Palestine tu kena tindas dengan Israel.
Hamba bangga dengan dema sebab dema buat benda yang betul,semoga perjuangan dema ni berjalan lanca...amin..


p/s: yang baik akan tetap dipuji

NBFX

Meskipun artikel yang diterbitkan disini adalah dibawah pengurusan Batu Kurau, anda dinasihati menapis setiap sumber untuk mencari kebenaran. Pihak Batu Kurau Kampungku Blogspot tidak bertanggungjawab diatas sebarang salahlaku dan komen anda di blog ini. Terima Kasih

0 comments:

Catat Ulasan

 

Copyright @ 2013 Batu Kurau Kampungku.